• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English

بررسی شیوة تفسیری مولوی در مثنوی با نگاهی به حقایق التفسیر سلمی

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

10.22103/jir.2012.391

مجله پژوهش‌های تعلیم و تربیت اسلامی
دوره 1، شماره 2 - شماره پیاپی 2
آبان 1387
صفحه 193-217

فایل ها

  • XML
  • اصل مقاله 205.25 K

سابقه مقاله

  • تاریخ دریافت: 22 آبان 1391
  • تاریخ پذیرش: 22 آبان 1391

هم رسانی

ارجاع به این مقاله

  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • CHICAGO
  • VANCOUVER

آمار

  • تعداد مشاهده مقاله: 1,634
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 765

APA

. (1391). بررسی شیوة تفسیری مولوی در مثنوی با نگاهی به حقایق التفسیر سلمی. مجله پژوهش‌های تعلیم و تربیت اسلامی, 1(2), 193-217. doi: 10.22103/jir.2012.391

MLA

. "بررسی شیوة تفسیری مولوی در مثنوی با نگاهی به حقایق التفسیر سلمی", مجله پژوهش‌های تعلیم و تربیت اسلامی, 1, 2, 1391, 193-217. doi: 10.22103/jir.2012.391

HARVARD

. (1391). 'بررسی شیوة تفسیری مولوی در مثنوی با نگاهی به حقایق التفسیر سلمی', مجله پژوهش‌های تعلیم و تربیت اسلامی, 1(2), pp. 193-217. doi: 10.22103/jir.2012.391

CHICAGO

, "بررسی شیوة تفسیری مولوی در مثنوی با نگاهی به حقایق التفسیر سلمی," مجله پژوهش‌های تعلیم و تربیت اسلامی, 1 2 (1391): 193-217, doi: 10.22103/jir.2012.391

VANCOUVER

. بررسی شیوة تفسیری مولوی در مثنوی با نگاهی به حقایق التفسیر سلمی. مجله پژوهش‌های تعلیم و تربیت اسلامی, 1391; 1(2): 193-217. doi: 10.22103/jir.2012.391

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • انتشار شماره 3 مجله پژوهش های تعلیم و تربیت اسلامی 1395-03-30

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب